יום חמישי, 14 במאי 2015

נסטינג סייל

ככה החלטתי לקרוא לו - נסטינג סייל.  כי אני כבר שם - לגמרי...

שבוע 31 + עם בטן ענקית ומסורבלה וגוף שלא תמיד משתף פעולה

וזה לא יהיה קל יותר, כנראה, בתקופה הקרובה... 

אין ספק שנסיכות זה הקטע החם עכשיו : אחותי ילדה את עלמה המהממת, 

נסיכה אמיתית שכנראה שהשמועות על יופיה ומתיקותה עשו להן כנפיים

והגיעו עד בריטניה הרחוקה, כך שיום אחריה קייט מידלטון היתה חייבת 

ללדת את הנסיכה שלה ...  


לפני שאני פונה להכנות לקראת הנסיכה שלנו אני "מנקה את השולחן" 

ורוצה להעביר - למי שיחפוץ ויגיע מגוון פריטים שבטח יוכלו לשמח אחרים : 


אז מה יש לנו ? - קצת מכל דבר... והכל במחירים מצחיקים - אבל באמת!

- ממש כמו שאמור להיות ב(גראג') סייל - ומי כמוני יודעת !!!!

נתחיל עם צעצועים, משחקים - כל מיני כאלה ...





































בדים לתפירה - כל מיני ... 









































































מגזינים וספרי עצוב  





































ספרי תפירה





































כלי בית שונים





































חומרי יצירה שונים





































טקסטיל לבית





































ספריי ניואייג'





































ספריי בישול





































ועוד כמה פריטים ... 






































אם אתם בסביבה ויש לכם רגע מחר - שישי הקרוב 

15 למאי - בין 9-12 ברח' הבונים בקריית טבעון - 

יהיה שילוט בכניסה לרחוב - אחרי הגן משחקים משמאל


2 נקודות חשובות * לצערי - המקום אינו מונגש לנכים !!!

                      * התשלום במזומן בלבד (וכדאי כסף קטן...)








להתראות 

2 תגובות:

  1. אני רוצה הכל! חבל שאין לי מקום לכלום

    השבמחק
  2. יש בדים שאני מאוד, מאוד, מאוד רוצה!!! אבל אני לא יכולה להגיע... :-(

    השבמחק