יום שישי, 10 באפריל 2015

פעם שלישית . גלידה ?

1  2  3  ואני יוצאת מהארון :

שלום לכם ושלום לך טרימסטר שלישי

אומרים "פעם שלישית גלידה" אבל זה אולי לא לחלוטין מדוייק :

כשהגענו לארץ בסוף הקיץ היתי בהריון.  אחרי 3 ימים בארץ הוא הפסיק.

הינו אז עם ג'ט לג ומלחמה ובנות שלומדות להכיר את המשפחה וחום קיץ שכזה,

והיו לנו 10 ימים לפני שאיתי חזר לצידו השני של הכדור לסיים כמה משימות,

וכל כך הרבה דברים וריצות לארגן ולהסתגל כך שהעניין די נבלע בהמולה.

אמרנו שכנראה העובר ההוא לא רצה "לעשות עלייה" וידענו שהטבע החכם

חסך לנו הרבה בעיות ועשה לנו כנראה טובה גדולה שכך קרה בשלב ההוא.

אז וגם היום - הכל לטובה ! 

מהר מאוד התחיל לו הריון נוסף שלא היה משעמם בכלל... איכשהו

ספורי ההריון שאני "אוספת" לאחרונה מאחיות וחברות נהיים מגוונים

והזויים במיוחד.    


אז - בקיץ הקרוב אנחנו צפויים להתרחב וכנראה שגם לאכול הרבה גלידה : 

השאלה היא - באיזה טעם ?

























קרדיט תמונה - https://m.facebook.com/The.Boss.Photography


מה אתם אומרים (או אומרות ? אם אדייק ?)
























קרדיט תמונה - http://www.craftstorming.com/2013/08/baby-shower-gender-reveal-cookies


אחרי 2 הנסיכות שלי ?   למי אנו מצפים ? 
























מקור - http://www.coco29.com/diy-baby-shower-ideas-for-boys/


אתן לכם כמה ימים לנחש כאן ... 

























קרדיט תמונה - http://www.frugalfanatic.com/gender-reveal-party-ideas/#_a5y_p=1016938

ואחזור עוד כמה ימים עם עדכון

20 תגובות:

  1. אהבתי מאד. בדיוק אתמול ראיתי לינק בפייס על אישה שזהו לה התינוק השישי. היא עשתה מסיבת חשיפת מין העובר על ידי עוגה עם ציפוי שהיא לא יודעת מה יש בפנים. אז לאישה 5 בנים ובפנים היה וורוד...

    השבמחק
  2. גדול !! וואו -5 בנים ואז בת !!!

    השבמחק
  3. אני חושבת שמה שיגיע ברוך/ה הבא/ה. ברור שאנחנו רוצים את שני המינים.
    אבל הכי הכי חשוב זה שכולם יהיו בריאים ושיגיע בשעה טובה ומוצלחת!
    אז איזה מין שיהיה(והניחוש שלי זה בן?)-שיהיה במזל-טוב!
    קרן.

    השבמחק
  4. שיהיה בשעה טובה.
    בת. ניחוש שלי

    השבמחק
  5. מזל טובים ענקיים! מה זה משנה מה יצא, היא או הוא יהיו מקסימים ממש כמוך!

    השבמחק
  6. תאומים בן ובת (-:

    השבמחק
  7. בשעה טובה,
    כתבת בין השורות- אבל כל הכבוד על ההתמודדות לבד, בלי בעל ובהתאקלמות תוך גדי הפסקת הריון, שולחת הרבה חיבוקים בדיעבד..

    הניחוש שלי- בת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תצוגה יקירה ...
      ואני רושמת את הניחוש :-)

      מחק
  8. אילו חדשות משמחות!
    האירו לי את היום הראשון חזרה בעבודה.
    (מהמרת על בן)
    אבל העיקר שתרגישי טוב!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה !!!!

      ושוב תודה, אני רושמת ... :-)

      מחק
  9. בן או בת -זה הניחוש שלי....
    העיקר שיהיה בשעה טובה, שתרגישי טוב ושהכול יעבור בקלות ובשלום!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :-) יופי של ניחוש. את בטוח צודקת

      מחק
  10. אם מהניסיון שלי אני אנחש אז בת... כי אני עם שלושה בנים...
    מאחלת לך כל מה שליבך חפץ. לידה קלה וידיים מלאות.
    :)

    השבמחק
  11. בשעה טובה!!
    איזה כיף!!
    ואיזה שמחה, עוד יותר עצומה, אחרי המשבר שעברת...
    התמונות האלה מתוקות :) אח, אמריקאים... :)
    אני מהמרת על... בן מתוק♥
    ובכל מקרה העיקר הבריאות!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט - הם יודעים לחגוג יותר ממה שאפשר לדמיין ...
      תודה תודה !!!

      מחק